Vrácení a reklamace zboží

 

Nesedí Vám velikost? Zboží Vám nevyhovuje? Poslali jsme něco špatně? 

Z vrácení a reklamace jsme udělali rychlý proces. Na pár kliknutí si založíte nový případ. Tenhle krok se nedá přeskočit, ale my vás jím provedeme tak, že ho hravě zvládnete. V online formuláří máte možnost si také rovnou zakoupit přepravu vráceného zboží. Po založení tzv. případu vám na e-mail pošleme odkaz, takže budete mít celou dobu přehled o tom, co se děje s vaším požadavkem. Připravte si číslo objednávky a váš e-mail a jdeme na to.

Rychlá výměna zboží!
Pokud budete chtít obuv z jakéhokoliv důvodu vyměnit, je to možné do 14 od obdržení zásilky. První je nutné vrátit původně zakoupené zboží přes tlačítko "Vrátit objednávku", které naleznete níže. Je třeba vyplnit všechny kroky k vrácení zboží přes chytrý formulář. Na nové zboží musíte vytvořit novou objednávku!

Upozornění: Pokud zvolíte pro odeslání zásilky vlastní dopravu, nezasílejte službou Zásilkovna. Vzhledem k naším špatným zkušenostem s tímto dopravcem nebudou takto odeslané zásilky přijaty.

 

 

Adresa pro vrácení zboží vlastní dopravou:

Botan shop s.r.o.
Josefa Kotase 51/26
Havířov - Dolní Datyně
736 01
Tel:  +420 771 293 747

 

Před odesláním balíku vlastní dopravou je nutné první vyplnit online formulář přes horní tlačítko "Vrátit objednávku" a zvolit si vlastní dopravu!

Vrácené zboží nesmí být použité, znečištěné, poškozené nebo jinak znehodnocené a musí být vráceno v původním obalu! Nepolepujte krabici nebo obal lepící páskou, nepište na ní a ani ji nijak neznehodnocujte. Jedná se o součást zboží a vy byste přece taky nechtěli to svoje dostat v poničeném obalu :) Za poškození obalu si nárokujeme vrátit nižší částku.

Bližší informace najdete v obchodních podmínkách.